האומן 25- בניין ברעמי קומה 1 ירושלים

LOGO-HN-CITY
Construction workers, teamwork collaboration and blueprint planning in house, home or office buildi

אין זה דבר נדיר שרוכשי דירה מעוניינים לבצע בה שינויים - לעתים משמעותיים - לפני כניסתם לגור בה, כדי שתתאים לציפיותיהם. אלו יכולים להיות שינויים בתכנון החלל הפנימי, במערכות שונות דוגמת אינסטלציה ועוד.

כשרוצים לשנות דירה חשוב להבין את הנושא ולדעת מה אפשרי ומה לא, שכן מדובר בעניין מורכב שההתנהלות בו דורשת מקצועיות ונוטה להיות מורכבת וארוכה. תהליך ביצוע השינויים כרוך במספר שלבים ויכול להגיע לעלויות גבוהות אם אינו מבוצע בצורה נכונה ומקצועית. פעמים רבות אף יש צורך בשילוב גופים שונים. לכן, כשמבצעים פרויקט שינויים בדירה יש לקחת גוף אמין ומקצוע שיבצע אותו.

מהם השינויים שניתן לבצע בדירה שנקנתה?

קירות פנימיים (למעט עמודים).
שינויים במערכת החשמל.
שינויים במערכת המיזוג.
שינוי מיקום הברזים בדירה.

ואילו שינויים לא ניתן לבצע?

קירות חיצוניים.
מיקום ממ"ד וקיר הדף
פתחים חיצוניים דוגמת חלונות ויציאה למרפסת או לגינה.
קולטנים: צנרת ביוב המשמשת להובלת צרכים מהאסלה לבור ביוב חיצוני.

כיצד מתנהל תהליך שינויים בדירה?

התהליך מורכב ממספר שלבים. בתחילה נערכות פגישות עם הדייר, בהן נערכת היכרות בינו לבין צוות השינוי. הפרויקט מוסבר בפירוט, כולל קביעת לוחות זמנים, בחירת חומרי גמר, כלים סניטריים, דלתות, רצפות וכדומה. בשלב הבא מכין מעצב פנים תוכניות בנייה, חשמל, מיזוג אוויר ואינסטלציה. לאחר מכן נקבע מחירון לתוכנית השינוי.

כחברת יזמות מציעה ח.נ. שיטת ההנדסה שירות שינויי דיירים בפרויקטים שלה. הצוות המקצועי שלנו מורכב מאדריכלים, מהנדסים ויועצים הבקיאים בתקנות הבנייה ומחזיקים בניסיון רב בתהליכי בנייה ושינויי דיירים. צוותנו מתנהל ישירות מול הדייר מהשלב הראשון של בניית תוכנית השינויים ועד למסירת הדירה, הכוללת את כל השינויים שביקש. הצוות מערב את הדייר בכל שלב בתהליך, בונה עמו את תכנית השינויים ומבצע אותה לשביעות רצונות המלאה. בסוף הדרך מקבל הדייר את דירת חלומותיו כפי שדמיין אותה.